П |
рограма конференції
25 лютого 2021 р., четвер
09:55 год. Початок конференції
10:00 11:00 год.
Доповідь 1 (відповіді на запитання)
Тема: "Логопедичне обстеження дітей віком 0-12 місяців із порушеннями розвитку".
Питання для обговорення:
Що може обстежувати логопед у дитини раннього віку.
Особливості розвитку дітей до року.
Симптоми на які варто звернути увагу.
Тетяна Лялька – логопед-дефектолог
Реалізовані проекти:
2011-2019рр. Співорганізатор та спікер конференцій і семінарів для логопедів,
психологів, педагогів на базі Львівського обласного дитячого
психоневрологічного диспансеру.
2019р. – Доповідач «ІІІ науково-практичної школи з питань аутизму»
м.Полтава
2019р. – Спікер практичної конференції УКУ м .Львів
2020р. – Доповідач «ІV науково-практичної школи з питань аутизму»
м.Полтава
Доповідь 2 (відповіді на запитання)
Тема: "Розлади розвитку у дітей з позиції дитячого психіатра".
Питання для обговорення:
Відмінність між поняттями "затримка" "розлад".
Методи лікування, доцільність чи недоцільність лікування.
"Підводні камені" у процесі діагностики розладів розвитку у дітей.
Алла Петрів – психіатр дитячий вищої категорії
Реалізовані проекти:
2016-2020рр.Співорганізатор та спікер конференцій і семінарів для логопедів,
психологів, психіатрів на базі Львівського обласного дитячого
психоневрологічного диспансеру.
2018.–2020рр Член оргкомітету і спікер щорічної «Науково-практичної школи з
питань аутизму» м.Київ- м.Одеса - м.Полтава
2019р. – Член оргкомітету і спікер Міжнародних консультацій «Співпраця заради
реформ в системі охорони психічного здоров’я дітей » м.Київ
2020р. – Автор навчального циклу лекцій «Патопсихологія для працівників
освіти».
Доповідь 3 (відповіді на запитання)
Тема :"Корекція поведінкових розладів за допомогою збалансованого харчування "
Питання для обговорення:
Вплив харчування на поведінку дитини.
Профілактика та корекція порушень харчової поведінки .
Харчова поведінка як складова способу життя.
Олесвандр Моткалюк – партнер клініки «Biomoil»
Досвід роботи:
серпень 1996 - вересень 1999
вчитель фізики в Приозерненській ЗОШ
1-2 ступенів
вересень 1999 - серпень 2000
методист в районному
відділі освіти Рогатинського району
серпень 2000 - серпень 2007
директор
Пуківської ЗОШ 1-3 ступенів Рогатинського району Івано-Франківської
області
грудень 2007s і дотепер - підприємець, партнер клініки "Biomol"
13:00 14:00 год.
Доповідь 4 (відповіді на запитання)
Тема: "Безпечна інклюзія. Робота з батьками, які виховують дітей з розладами розвитку".
Питання для обговорення:
Методи впровадження безпечної інклюзії.
Методи роботи з батьками.
Основні акценти у процесі роботи з батьками, які виховують дітей з розладами розвитку.
Тетяна Кунинець – голова правління ГО ІЦ «Ініціатива»
Реалізовані проекти:
2005-2007рр. «Створення навчально-реабілітаційного центру для дітей з важкими розумовими вадами» при ГО «Дивосил-здоров’я» за підтримки Українського Фонду соціальних інвестицій
2005-2019 р. Організація дозвілля для дітей та молоді з інвалідністю м. Львова за підтримки приватних підприємців
2010р. «Навчання персоналу для роботи з дітьми-інвалідами в ГО «Магнум Бонум» м. Краснистави Польща » при ГО «Мелодія життя», тепер ГО ІЦ «Ініціатива» за підтримки Фонду Генрі Наунина.
2012р.-2016 рр. Створеня та забезпечення функціонування групи денного догляду для дітей з важкими розумовими порушеннями» при ГО «Мелодія життя», тепер ГО ІЦ "Ініціатива" на базі СЗШ№99 за підтримки ВГО «Коаліція»
2019 р. «Створення школи курсів підвищення кваліфікації для педагогів у напрямку інклюзії» на базі ГО ІЦ "Ініціатива"
14:00 15:00 год.
Доповідь 5 (відповіді на запитання)
Тема : "Особливості сексуального виховання у дітей з розладами розвитку".
Питання для обговорення:
Досвід роботи:
Базова університетська психологічна освіта. Диплом
психолога.
Кандидат психологічних наук. Доцент Львівського національного
університету імені Івана Франка.
П’ятирічна школа психотерапії за програмою Європейської Асоціації
Психотерапії (Відень. Австрія). Європейський сертифікат з
психотерапії..
Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи
Гештальту «Робота з сексуальністю в гештальт-терапії».
Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи
Гештальту «Робота з тілесністю» і «Робота з тілесністю у
воді».
Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи
Гештальту «Робота з травмами в гештальт-терапії».
Когнітивно-поведінкова психотерапія.
15:00 16:00 год.
Доповідь 6 (відповіді на запитання)
Тема: " Підтримка розвитку комунікації дітей з аутизмом методом альтернативної та допоміжної комунікації"
Питання для обговорення:
Формування допоміжної комунікації .
Методи розвитку комунікації у дітей з аутизмом у Польщі
Обмін досвідом.
Агнєшка Пільх – олігофренопедагог
Реалізовані проекти:
фахівець з ААС (альтернативної та заміщуючої комунікації), спеціаліст з раннього розвитку дитини, віцедиректор Команди непублічних спеціальних шкіл "Крок за кроком" в Замосцю.
29-річний досвід педагогічної роботи з особами із порушеннями рухового й інтелектуального розвитку та дітьми із труднощами комунікації.
2003-2015 член загальнопольської організації Об'єднання "Mowic bez Slow" ISAAC Polska.
2009-2015- Президент "Mowic bez Slow" ISAAC Polska, дипломований вчитель, організатор і викладач на навчаннях, доповідач на конференціях пов'язаних з ААС в Польщі, Європі, автор публікацій на дану тему.
Експерт Міністерства освіти з питань адаптації підручників для учнів з особливими освітніми потребами.
16:00-16:10 год. Підведення підсумків. Закінчення.
Немає коментарів:
Дописати коментар