неділя, 21 лютого 2021 р.

Програма конференції

 

П

рограма конференції

25 лютого 2021 р., четвер

 

 


09:55 год. Початок конференції


10:00 11:00 год.

Доповідь 1 (відповіді на запитання)

Тема: "Логопедичне обстеження дітей віком 0-12 місяців із порушеннями розвитку". 

Питання для обговорення:

Що може обстежувати логопед у дитини раннього віку.

Особливості розвитку дітей до року.

Симптоми на які варто звернути увагу. 

Тетяна Лялька – логопед-дефектолог

 Реалізовані проекти:

2011-2019рр. Співорганізатор та спікер конференцій і семінарів для логопедів, психологів, педагогів на базі Львівського обласного дитячого психоневрологічного диспансеру.

2019р. – Доповідач «ІІІ науково-практичної школи з питань аутизму» м.Полтава

2019р. – Спікер практичної конференції УКУ м .Львів

2020р– Доповідач «ІV науково-практичної школи з питань аутизму» м.Полтава

11:00 12:00 год.

Доповідь 2 (відповіді на запитання)

Тема: "Розлади розвитку у дітей з позиції дитячого психіатра". 

Питання для обговорення:

Відмінність між поняттями "затримка" "розлад".

Методи лікування, доцільність чи недоцільність лікування.

"Підводні камені" у процесі діагностики розладів розвитку у дітей.

 

Алла Петрів – психіатр дитячий вищої категорії 

Реалізовані проекти:

2016-2020рр.Співорганізатор та спікер конференцій і семінарів для логопедів, психологів, психіатрів на базі Львівського обласного дитячого психоневрологічного диспансеру.

2018.–2020рр Член оргкомітету і спікер щорічної «Науково-практичної школи з питань аутизму» м.Київ- м.Одеса - м.Полтава

2019р. – Член оргкомітету і спікер Міжнародних консультацій «Співпраця заради реформ в системі охорони психічного здоров’я дітей » м.Київ

2020р– Автор навчального циклу лекцій «Патопсихологія для працівників освіти».

 

12:00 13:00 год.

Доповідь 3 (відповіді на запитання)

Тема :"Корекція поведінкових розладів за допомогою збалансованого харчування " 

Питання для обговорення:

Вплив харчування на поведінку дитини.

Профілактика та корекція порушень харчо­вої поведінки .

Харчова поведінка як складова способу життя.

 

Олесвандр Моткалюк – партнер клініки «Biomoil»

Досвід роботи:

серпень 1996 - вересень 1999
вчитель фізики в Приозерненській ЗОШ 1-2 ступенів
вересень 1999 - серпень 2000
методист в районному відділі освіти Рогатинського району
серпень 2000 - серпень 2007
директор Пуківської ЗОШ 1-3 ступенів Рогатинського району Івано-Франківської області

грудень 2007s і дотепер - підприємець, партнер клініки "Biomol"

  

13:00 14:00 год.

Доповідь 4 (відповіді на запитання)

Тема: "Безпечна інклюзія. Робота з батьками, які виховують дітей з розладами розвитку". 

Питання для обговорення:

Методи впровадження безпечної інклюзії.

Методи роботи з батьками.

Основні акценти у процесі роботи з батьками, які виховують дітей з розладами розвитку.

 

Тетяна Кунинець – голова правління ГО ІЦ «Ініціатива»

Реалізовані проекти:

2005-2007рр. «Створення навчально-реабілітаційного центру для дітей з важкими розумовими вадами» при ГО «Дивосил-здоровя» за підтримки Українського Фонду соціальних інвестицій

2005-2019 р. Організація дозвілля для дітей та молоді з інвалідністю м. Львова за підтримки приватних підприємців

2010р. «Навчання персоналу для роботи з дітьми-інвалідами в ГО «Магнум Бонум» м. Краснистави Польща » при ГО «Мелодія життя», тепер ГО ІЦ «Ініціатива» за підтримки Фонду Генрі Наунина.

2012р.-2016 рр. Створеня та забезпечення функціонування групи денного догляду для дітей з важкими розумовими порушеннями» при ГО «Мелодія життя», тепер ГО ІЦ "Ініціатива" на базі СЗШ№99 за підтримки ВГО «Коаліція»

2019 р. «Створення школи курсів підвищення кваліфікації для педагогів у напрямку інклюзії» на базі ГО ІЦ "Ініціатива"

  

14:00 15:00 год.

Доповідь 5 (відповіді на запитання)

Тема : "Особливості сексуального виховання у дітей з розладами розвитку".

Питання для обговорення:

Все про особливості сексуальності дітей з розладами розвитку.
Лайфхаки від досвідченого психолога. 
Основні проблеми статевого дозрівання.

 

Лариса Дідковська – кандидат психологічних наук

Досвід роботи:

Базова університетська психологічна освіта. Диплом психолога.

Кандидат психологічних наук. Доцент Львівського національного університету імені Івана Франка.

Пятирічна школа психотерапії за програмою Європейської Асоціації Психотерапії (Відень. Австрія). Європейський сертифікат з психотерапії..

Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи Гештальту «Робота з сексуальністю в гештальт-терапії».

Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи Гештальту «Робота з тілесністю» і «Робота з тілесністю у воді».

Навчання та отримання сетрифікату за програмою Паризької Школи Гештальту «Робота з травмами в гештальт-терапії».

Когнітивно-поведінкова психотерапія.

 

 

15:00 16:00 год.

Доповідь 6 (відповіді на запитання)

Тема: " Підтримка розвитку комунікації дітей з аутизмом методом альтернативної та допоміжної комунікації" 

Питання для обговорення:

Формування допоміжної комунікації .

Методи розвитку комунікації у дітей з аутизмом у Польщі

Обмін досвідом.

 

Агнєшка Пільх – олігофренопедагог

Реалізовані проекти:

фахівець з ААС (альтернативної та заміщуючої комунікації), спеціаліст з раннього розвитку дитини, віцедиректор Команди непублічних спеціальних шкіл "Крок за кроком" в Замосцю.

29-річний досвід педагогічної роботи з особами із порушеннями рухового й інтелектуального розвитку та дітьми із труднощами комунікації.

2003-2015 член загальнопольської організації Об'єднання "Mowic bez Slow" ISAAC Polska.

2009-2015- Президент "Mowic bez Slow" ISAAC Polska, дипломований вчитель, організатор і викладач на навчаннях, доповідач на конференціях пов'язаних з ААС в Польщі, Європі, автор публікацій на дану тему.

Експерт Міністерства освіти з питань адаптації підручників для учнів з особливими освітніми потребами.

16:00-16:10 год. Підведення підсумків. Закінчення.


                                          РЕЄСТРАЦІЯ                            ОПЛАТА

Немає коментарів:

Дописати коментар